نوشته شده توسط : نیک اندیشان

دوره ماساژ در موسسه نیک اندیشان با اعطای مدرک دانشگاهی و نیز مدرک بین المللی از دانشگاه انگلستان را پس از طی نمودن جلسات تئوری و عملی مورد آموزش قرار می گیرد. و نیز همچنین معرفی به کار را نیز در انتهای دوره خواهیم داشت.

دوره آموزش ماساژ در موسسه نیک اندیشان در تایم زمانی دو ماه و نیم توسط مربیان و نیز ماسورهای حرفه ای و با تجربه برگزار می گردد. دوره آموزش ماساژ صورت ، فوت و کل بدن در واحدهای عملی و تئوری با بیان اصول و مبانی پایه و نیز پیشرفته دوره ماساژ عنوان می گردد. تعداد 2 جلسه تئوری و نیز 10 جلسه عملی برگزار می گردد که تمامی تکنیک ها برای یافتن عضلات و نیز بافت های بدن و همچنین رفع گرفتگی های عضلانی و ریلکسیشن مورد آموزش قرار می گیرد.

کلاس آموزشی ماساژ

به منظور ثبت نام در کلاس های آموزشی ماساژ می توانید به نزدیک ترین شعبه نیک اندیشان در محل سکونت خود مراجعه نمایید. قابل توجه می باشد که موسسهنیک اندیشان در تمامی شعبات نزدیک به مترو می باشد و دسترسی راحتی را برای مهارت آموزان فراهم نموده است.

ماساژ

هزینه آموزش ماساژ

هزینه دوره آموزش ماساژ درموسسه نیک اندیشان 785000 هزار تومان می باشد و نیز هزینه خرید جزو 52000 هزار تومان می باشد. لازم به ذکر می باشد که موسسه نیک اندیشان پرداخت اقساطی را برای متقاضیان خود میسر نموده است تا راحتی بیشتری را برای پرداخت اعمال نماید.

 

ثبت نام کلاس آموزش ماساژ

ثبت نام در دوره کلاس آموزشی ماساژ با هدف تولید نیروکار در زمینه ماساژ در موسسه نیک اندیشان به انجام می رسد. رفع استرس روزانه با انجام انواع مدل های ماساژ می تواند فواید درمانی و پزشکی ماساژ را برجسته نماید. موسسه نیک اندیشان اعطای مدرک دانشگاهی و نیز مدرک بین المللی از دانشگاه انگلستان را در پایان دوره ماساژ خود قرار داده است.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

موفقیت در بازار بورس نیازمند یادگیری و تجربه است. یکی از مواردی که برای موفقیت در بازار بورس لازم است یادگیری اصطلاحات بورس می باشد.
در این جا شما را با چند مورد از مهم ترین اصطلاحات بورسی آشنا می کنیم.

اصطلاحات در بورس

تحلیل بنیادی: به دنبال محاسبه ارزش ذاتی هر سهم است و وضعیت کلی اقتصادی، صنعت و وضعیت مالی و شرکت را مطالعه می کند.
تحلیل تکنیکال: آمار فعالیت های بازار مانند حجم مطالعات و شناسایی الگوها را مطالعه می کند.
اوراق بدهی : اوراق بهادار یا اسنادی هستند که به موجب آن شرکت انتشار دهنده مبالغ بهره سالانه را در زمان هایی خاص به دارنده پرداخت می کند و در زمان مشخص اصل مبلغ را باز پرداخت می کند.
عرضه اولیه: زمانی که سهام یک شرکت برای اولین بار به بازار عرضه می شود به آن عرضه اولیه می گویند.

بازار خرسی: به زمانی گفته می شود که قیمت اوراق بهادار کاهش پیدا می کند منجر به ترس و بدبینی سرمایه گذاران می شود.
اصطلاحات دیگری نیز وجود دارد که شما به راحتی می توانید با آنها آشنا شوید و در بازار بورس بکار ببرد.

یادگیری اصطلاحات بورس

یکی از بهترین آموزشگاه هایی که در زمینه برگزاری دوره های آموزشی صفر تا صد بورس و بازار کار آن موفق بوده است آموزشگاه نیک اندیشان می باشد.

این آموزشگاه با برگزاری دوره های متنوع که یکی از آنها آموزش بورس توسط تحلیلگر بازار بورس می باشد این امتیاز ویژه را دارد که شما را پس از پایان دوره آموزش بورس پشتیبانی کند تا در بازار بورس فعالیت کنید.
مدارک صادر شده از دانشگاه و آکادمی DNW انگلستان می باشد و از بسیج یا جهاد دانشگاهی و دارای مهر و هلوگرام می باشد و قابل استعلام و پیگیری است.

هم چنین لازم به ذکر است هزینه دوره ها از سایر آموزشگاه ها ارزانتر می باشد و می توانید شهریه را به صورت اقساط نیز پرداخت نمایید.
تمامی شعبات آموزشگاه نیک اندیشان نزدیک به مترو و قابل دسترسی هستند و هم چنین شما دوره ها را به صورت کارگاهی و مهارتی آموزش می بینید و محتوای تمامی آنها مطابق با بازار کار است .



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

امروزه در بیشتر آموزشگاه ها می توانید دوره های حسابداری را مشاهده کنید. دوره های حسابداری به صورت حضوری و غیرحضوری درآموزشگاه ها برگزار می شود و هر آموزشگاهی دوره های حسابداری را به صورت متفاوتی برگزار می‌کند، برای مثال دوره حسابداری بازار کار در حوزه های: گزارشگری مالی بین المللی پایه، اعتبارات اسنادی و خرید های خارجی، متون حسابداری و‌مالی، استانداردهای جدید حسابداری، صورت های مالی اساسی، اعتبارات اسنادی و خرید های خارجی، حسابداری مالی ۱ و ۲، تهیه صورت جریان وجوه نقد، تهیه صورتهای مالی تلفیقی، حسابداری پیمانکاری ۱ و ۲، حسابداری در محیط های کامپیوتری، استانداردها و‌نظام حسابرسی، پرورش مدیر مالی در بخش دولتی و عمومی، حسابداری صنعتی و پیشرفته، حسابداری صنعتی مقدماتی، حسابداری در آژانس های خدمات مسافرتی و دیگر سرفصل ها در آموزشگاه ها برگزار می گردد.

 

حسابداری
این دوره ها مفید هستند اما برای موفقیت در بازار کار حسابداری کاربرد چندانی ندارند.
آموزشگاه نیک اندیشان در‌ برگزاری دوره های حسابداری بسیار موفق می باشد و همچنین سرفصل هایی را ارائه می دهد که برای بازار کار و‌ موفقیت در حسابداری بسیار مفید است. آموزش کار با نرم افزار هلو، سپیدار، ارزش افزوده، لیست حقوق و دستمزد و لیست بیمه تامین اجتماعی از سرفصل های دوره ی حسابداری در آموزشگاه نیک‌اندیشان‌ می باشد.
این آموزشگاه پس از پایان دوره مدارک از دانشگاه و ‌آکادمی DNW انگلستان ‌صادر می کند نه از بسیج و‌جهاد که این مدارک قابل استعلام‌ و پیگیری هستند.
پس از پایان دوره های آموزشگاه نیک اندیشان شما معرفی به کار می شوید و این امتیازی است که هر آموزشگاهی آن را ندارد.
از دیگر امتیازات این آموزشگاه می توان به نزدیک و قابل دسترس بودن شعبات و شهریه کمتر از سایر آموزشگاه ها و پرداخت شهریه به صورت اقساطی اشاره کرد.
لازم به ذکر است که تمامی دوره های آموزشگاه نیک اندیشان به صورت مهارتی و کارگاهی ، توسط افرادی تدریس می شود که درآن دوره ها دارای کسب و کار هستند و تخصصشان در زمینه حوضه ای است که تدریس می کنند.



:: برچسب‌ها: حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

دوره بازرگانی  یک دوره آموزشی شامل مهارت های ال سی باز کردن ، ترخیص کالا ، واردات وصادرات و نیز مکاتبات بازرگانی می باشد. محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است. این دوره آموزشی توسط مدیربازرگانی تدریس می شود. دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد. در انتهای دوره بازرگانی به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هلوگرام از دانشگاه، فنی حرفه ای و آکادمی DNW انگلستان داده می شود. این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد. از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است. لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند. از امتیازات ممتاز این آموزشگاه اینست که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند. دوره ماساژ  دوره بورس  دوره حسابداری

 



:: بازدید از این مطلب : 77072
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

دوره حسابداری بازار کار یک دوره آموزشی شامل تمام مهارت های حسابداری می باشد. محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کاراست. این دوره آموزشی توسط مربی و مدیر حسابداری  تدریس می شود. دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد. در انتهای دوره حسابداری بازار کار به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هلوگرام از دانشگاه، فنی حرفه ای و آکادمی DNW انگلستان داده می شود. این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد. از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است. لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند. از امتیازات ممتاز این آموزشگاه این است  که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

 دوره ماساژ   دوره بورس    دوره بازرگانی



:: بازدید از این مطلب : 40198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

دوره آموزش بورس یک دوره آموزشی شامل تحلیل و بررسی شاخ های بورس، خرید و فروش سهام ها و تکنیک های مهم نیز آموزش داده می شود. محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است و قسمتی از دوره رایگان در کارگاه  برگزار می گردد. این دوره آموزشی توسط متخصص بازار بورس تدریس می شود. دوره آموزش بورس به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گرد و در انتهای دوره به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هلوگرام از دانشگاه، فنی حرفه ای و آکادمی DNW انگلستان داده می شود. این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد. از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است. لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند. از امتیازات ممتاز این آموزشگاه اینست که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 37182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیک اندیشان

دوره ماساژ یک دوره آموزشی شامل ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، فوت ماساژ، فیس ماساژ و ماساژ لاغری می باشد. محتوای دوره کاملا منطبق با بازار کار است. این دوره آموزشی توسط ماسور بین المللی تدریس می شود. دوره به صورت کارگاهی و مهارتی برگزار می گردد. در انتهای دوره ماساژ به مهارت جویان گواهینامه قابل استعلام با مهر و هلوگرام از دانشگاه، فنی حرفه ای و آکادمی DNW انگلستان داده می شود. این مرکز آموزشی تنها موسسه ای است که گواهینامه از خود دانشگاه می دهد نه از بسیج یا جهاد و پس از اتمام دوره معرفی به کار(کاریابی) انجام می دهد. از مزایای موسسه نیک اندیشان قیمت مناسب آن نسبت به سایر موسسات و شرایط پرداخت اقساطی آن است. لازم به ذکر است که مراکز هلدینگ آموزشی نیک اندیشان از دسترسی مناسب برخوردارند و نزدیک مترو قرار دارند. از امتیازات ممتاز این آموزشگاه اینست که مهارت آموزان پس از ثبت نام در یک دوره در صورت نیاز می توانند به صورت رایگان در همان دوره شرکت کنند تا آن مهارت را به صورت کامل فرا بگیرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 35453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()